All by my self...

- Lyssna vad tyst det är! Jag är ledig idag, tjejerna är hos gammelfarmor och farfar. Och det bästa är att jag inte har någonting planerat förutom att ta cykeln fram till bibblan och låna någon bra bok och kanske någon skiva med Lars Winnerbäck, det är sorgligt att jag inte fattat förrän nu hur jäkla bra han egentligen är!!

Efter att ha sett Fredriks försök imorse att försöka få iväg tjejerna och sig själv i tid (kl 08:00) blev jag lite orolig för hur det kommer gå när han ska lämna dem på dagis. Halv åtta sprang han fortfarande runt som en yr höna (tupp?) i kallingarna och hade inte packat någonting! Och när han blir stressad blir han så irriterad och då blir jag arg på honom för att han fräser åt tjejerna och så är karusellen i gång.
Men de kom iväg ialla fall, så nu ska jag bara njuta av vardagen i lugn och ro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0