Disträ är bara förnamnet

Häromdagen letade jag efter någonting i våran stora garderob (en sådan skrubb som man kan gå in i) och hittade då en påse med tre paket i.
(- Men shit vad är det här!? Julklappar som blivit kvarglömda!?)
Just när jag ska fråga Fredrik kommer jag på varför de ligger där, Amanda fyller ju år imorgon och det är presenterna vi handlade förra veckan!

Igår glömde jag ta ur linserna innan jag gick och la mig (men kom ialla fall ihåg att ställa klockan på ringning, så självklart vaknade tjejerna INNAN sex och klockan behövde aldrig ringa). 
Jag vaknade med variga ögon, glömde ta med mig frukt till jobbet och cyklade i andra tankar så att jag var nära att köra över en liten fågelunge som måste ha ramlat ur boet och knappt hann ur vägen när jag kom farandes.
Stackarn hade inte lärt sig flyga, och hoppade för glatta livet för att undkomma framhjulet på min cykel.
Jag hann väja och eventuellt körde jag över en mördarsnigel istället, hann inte se efter så noga. 

Jag behövde inte hämta barnen på dagis idag för Emilia har varit hemma med feber.
Fredrik vabbade och skötte hämtningen av de andra två, annars hade jag väl glömt det med!?
Nej här krävs skärpning! Omega-3 ska väl vara bra!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0