Fyra hål!!!

- Skit också! Jag som ALDRIG har haft hål innan har nu fyra stycken att laga!
Tandläkaren sa att det var inget jag har kunnat göra något åt, en klen tröst, hoppas det inte blir alltför dyrt!?
Till råga på allt spöregnar det när jag cyklar hemåt, så dyblöt hoppar jag in på ica och köper nya borsthuvuden till el-tandborsten och sätter den på laddning det första jag gör när jag kommer innanför dörren.
(Inte för jag tror att jag kan borsta bort hålen men det kan ju inte heller göra saken sämre. Tror ialla fall att den är effektivare än min vanliga.)
Mina blöta kläder låter jag vara på, ska snart ut i regnet igen för att hämta tjejerna.
Drar på mig regnjacka och stövlar och går iväg. Framme vid dagis kommer jag på att vagnen står kvar hemma i garaget! 
- Skit också, vad jag är disträ! (Det enda jag har i huvudet är karies).
Men tjejerna springer glatt hem ändå i regnet och genom varenda vattenpöl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0