Inskolning

- Nu går mamma hejdå! Vinkar och börjar gå mot grindarna.
Inget svar, vem bryr sig liksom!?
- Vi ringer om det är någonting, ska kolla om vi har mobilnumret...
- Men jag ska ingenstans så ni kan ringa hem, hejdå! (Varför sa jag så!? Idiot, idiot, nu måste jag ju hålla mig hemma, nu när jag äntligen hade en chans att komma iväg någonstans utan barn.)
Inte för att jag tror att de kommer ringa, det går så himla bra på dagis, men skulle jag lämna huset så lovar jag att de ringt när jag kommer tillbaka!
Jag skulle bli tvungen att ringa upp och förklara var jag varit och känna mig dum, så nej jag stannar hemma idag och hoppas på ett nytt tillfälle imorgon!

Kommentarer
Postat av: Milla

Men lilla gumman vidar koppla din hemtelefon till din mobil, (det står i telefonkatalogen hur du ska göra).Sen är du tillgänglig vart du än är !
Kram

2007-08-15 @ 15:00:42
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0