Jag har blivit utmanad

Av Anna

Regler:

- Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
- Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
- I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


Mina fakta/vanor:

- Jag är morgontrött, men det har blivit bättre på senare år.
- Jag är foderilsken, får jag inte mat blir jag på dåligt humör.
- Jag är 174 lång och väger 58kg.
- Jag vågar inte titta på skräckfilm om jag vet att jag ska vara ensam hemma någon kväll de närmaste veckorna.
- Jag är mörkrädd och har spindelfobi.
- Jag är fjärde generationen av fem på pappas sida.
- Jag har en syster, hon står mig nära.
- Jag är envis som synden (även när jag har fel).

De utmanade är:

LillaMilla
Moster Sandra
Findus mamma
Indralicious

och alla de som vill såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0