Läggdags!

- Jag förstår inte varför de ska kämpa emot så hårt när de egentligen är supertrötta och slocknar på en minut bara de kommer till ro.
Att lägga alla tre ensam är fasen inget enkelt jobb.

Emilia och Amanda vill båda att man ska ligga hos dem, men väljer man att ligga i någon av deras sängar, klättrar Meya i och ur sin säng och slår på och av sänglampan hela tiden!

Meya vill såklart inte att man ligger hos henne, därför får man tåla några smällar i ansiktet och nypningar i armen samtidigt som Amanda gnäller om att hon är törstig, kissnödig eller har växtvärk i benen, och Emilia vill att man åtminstone ska hålla hennes hand fastän man har fullt upp med att hålla fast Meya och få henne att ligga still!

- Är det så konstigt då!? Att man blir lite smått galen när de efter 45 minuter fortfarande inte har somnat!
(Jag önskar, jag önskar att John Blund kunde komma och söva dem nu, om det är så är med söt mjölk, sand eller vad han nu använder!? Gärna gummiklubba för mig, vad som helst bara det går fort!)

Min önskan slog in! När Fredrik kom hem låg vi klubbade alla fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0