Mera stosch!

Insåg idag, när Jakob och jag pratade semester, att mammaledigheten snart är slut!
Trodde jag hade två veckor kvar, men det är ju faktiskt bara nästa vecka kvar och sedan börjar jag jobba!
Har ju varit hemma i över två år med fröna så jag ser fram emot jobbet som kommer kännas som semester jämfört med arbetet här hemma.
- Den som tror att man är ledig under en föräldraledighet, vet inte vad den pratar om!!!
Ska bli skönt med mera stosch (som syrran brukar säga). 5000kr extra borde det bli om jag inte räknat helt galet!?
Men det är klart, pengar gör ju ingen lycklig. Eller!?

Kärleken kan uträtta mycket, pengarna allt. (ett franskt ordspråk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0