Tv-kväll framför datorn

Lite groggy i huvudet undrar jag vem som snarkar!?
Det klarnar och jag inser att jag somnat i Amandas säng och att det är hennes snarkningar jag hör.
Masar mig upp fastän det är så varmt och skönt att ligga där och fastän jag egentligen bara vill somna om.
Klockan är inte ens halv åtta, jag kan inte sova redan!

Sätter mig vid datorn, tittar inte på tv längre.
Skulle kunna säga upp abonnemanget om det inte vore för att Fredrik envisas med att se fotbollen på canal+. 
- Fasen, vi skulle tjäna in flera hundra kronor i månaden på det!
Speciellt eftersom det ALLTID är fel på räkningarna vi får från dem.
- Haha! De skulle bittert få ångra att de varit så slarviga och tagit för mycket betalt, ångra att de inte varit mer tillmötesgående i telefon och rättat till misstagen. 
När de inser att de kommer förlora oss som kunder och därmed minst 299 kr i månaden, kommer de ringa upp och ge oss ett specialerbjudande bara för oss och vi kommer tacka ja!
För det är klart, när Desperates housewives börjar igen måste jag nog kika lite, och så kanske lite på Grey´s anatomy som jag följde förra säsongen och om det blir nya avsnitt av Roomservice så måste jag bara titta!

- Det är väl inte något av dessa som börjat redan!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0