Sista träningspasset

Efter en del om och men och halvdan peppning: - Jag ska själv inte gå, men du borde gå, typ, så masade jag mig iväg till terminens sista träning.
Jag kan erkänna att min motivation de senaste veckorna har varit ganska dålig, och jag har skippat en del pass utan ursäkt.
Men tanken är ialla fall att jag ska cykla lite, (på min supermoderna spinningcykel från 80-talet!?), tills vårterminen kommer igång.
Det lär ju inte ge så mycket armmuskler, så man kan väl säga att detta blev slutresultatet av denna termins träning.

image265

Kommentarer
Postat av: pepping

vad då halvdan pepping det var ju på en väldigt avancerad psykologisk nivå, att trycka på skuld känslan och skapa dåligt samvete är ju något som ofta fungerar. schyst eller oschyst det gav ju resultat !!!!!!!!!

2007-12-07 @ 09:03:22
Postat av: Cissi

Jag gjorde samma sak! Handlade allt från nätet, så himla smidigt. Slipper alla jäkla affärer... och med bättre översikt =)

2007-12-07 @ 09:59:16
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se
Postat av: Fia

Go Arnold!
Sorry att jag inte bidragit till mer pepping!!

2007-12-08 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0