Vad glömde du?

Sticker fram till Ica och handlar, ska bara handla lite så jag har ingen lista med mig.
Tänker på vad det är jag ska köpa, så när jag kommer till mjölkdisken har jag ingen korg med mig!
Går tillbaka och hämtar en korg och plockar i det jag ska ha.
Tjejerna ska vara lucior snart så när jag går förbi hyllan med julsaker, så kommer jag på att det är lika bra att köpa glitter och luciaband redan nu.
Sedan skyndar jag mig till kassan där det inte är någon kö och lägger upp grejerna på bandet.

- Var det bra så!?

- Ja..eller nej! Jag glömde en sak!

- Vad glömde du?

Rodnar lite lätt

- Tamponger. Kollar bakom mig, nu har det bildats kö! Kutar iväg för att hämta, vilken hylla är det nu de ligger i!?

Snabbar mig tillbaka, betalar, packar och sticker hem!

Hemma upptäcker jag att det röda luciabandet fattas! Skit också, då glömde jag det säkert i kassan!

Åker tillbaka till Ica men där finns inget band, jag struntar i att gå in igen och köpa ytterligare ett, för när jag tänker efter finns det säkert något gammalt hemma.
Det gör det också, dessutom ligger det nya jag köpte på köksbänken mellan de två askarna med glitter!

Lucia Doll by Butticki

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha ha ha! Du är för rolig!!!

2007-12-10 @ 21:10:00
Postat av: Milla

Visst är det ROLIGT att vara så härligt GLÖMSK !

2007-12-11 @ 08:55:12
URL: http://lillamillas.blogg.se
Postat av: Anna

Hihi... du är bara för härlig =)

2007-12-11 @ 18:07:44
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Sandra

haha..har du slutat med dina disträpiller..??

2007-12-11 @ 19:52:47
URL: http://sandraskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0