Dags att packa igen!

-F-n vad jobbigt! Denna gång för 5 personer och 10 dagar!! Orkar inte planera för flera dagar framåt när vi inte vet vad vi kommer göra... Mest sola och bada så badkläder räcker väl!?
Det börjar alltid så ordentligt med en eller två väskor, sedan kommer vi på 200 saker i efterhand!! Så då tillkommer 100 ica-kassar fyllda med grejer som inte fick plats i väskorna!
-Okej nu överdrev jag lite...
Men den här gången ska vi flyga. Tror inte att de gillar om man kommer med ica-kassar och vill checka in!
Om man lägger fram ALLT man ska ha med sig INNAN man börjar packa ner kanske det går bättre!? Å så får man tänka till och inte ta med sig överdrivet mycket, hälften blir säkert ändå inte använt! Dåligt väder tänker jag inte ens ta med i beräkningen, jag förväntar mig strålande sol och en underbar värme!!!

Mallorca here we come!!!
http://www.slh.nu/display_sub2.asp?apid=45


Kommentarer
Postat av: Milla

Hej Gumman !
Jag hoppas ni får strålande SOL hela 10 dagarna ni är på mallis ....glöm ej SOLKRÄM och hattar till trollen! & badbrallor och bikini till dej och Fredrik ;-)
Njut av värmen och njut lite för mej oxå där ner kram på er !

2007-07-06 @ 08:56:20
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0