Det var mitt äventyr!

Hur kan man tro att man i klänning ska kunna åka rutschkana med någon i knät!? Jag får skylla på att jag är blond! Klänningen hasar givetvis upp när man börjar åka och de flesta (icke blondiner) förstår att hud mot metall inte glider så bra. Däremot så blir det en väldans fart när klänningen hasat upp så långt att bikiniunderbyxorna är framme!!!
-Aj aj aj, det gör ont när man kanar ut på grus! Min vänstra höft kommer definitivt vara blå imorgon. Kanske en del att mitt lår också, men min handled har ialla fall slutat ömma.
Självklart var det folk runtomkring som såg mig också! Tur att man lätt kan skaka av sig både grus och förlägenhet!
image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0