En hjärnoperation tack!

Skulle gärna vilja att min lins kom fram nu. Vet inte om den ligger under ögonlocket någonstans eller om den kanske har vandrat in bakom ögonhålan och är på väg upp i hjärnan!?
Det har ju hänt förut att jag råkat gnugga bort den, satt i en ny lins och sedan kunnat plocka ur två linser i samma öga för att den första legat gömd bakom ögat någonstans!?
Men nu har denna ännu inte dykt upp.
Bäst att påminna Fredrik om att jag eventuellt har en lins i hjärnan om det skulle bli så att jag får feber och blir medvetslös, eller om den slår ut talförmågan så att  jag själv inte kan tala om för läkarna att de måste operera bort en Acuvue Advance med hydraclear ur hjärnan på mig.
Läste dessutom att Synsam återkallar linsvätskan jag använder pga acanthamöban som kan orsaka hornhinneinflammation så nu finns risken att jag blir både blind OCH stum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0