Rensa i röran med feng shui

Har börjat rensa lite i köksskåpen idag, en gammal te servis, udda koppar och kantstötta glas, saker som stått oanvända i flera år - bort med skiten! Känns skönt och gott om plats blev det, saker ramlar inte längre ut när man öppnar skåpen.
Blev inspirerad av boken men eftersom jag inte är någon prylsamlare finns det inte så mycket att rensa ut, det var heller inte så längesedan jag gjorde en rensning här hemma så jag föreslog att vi skulle gå igenom Fredriks dvd skåp och gamla böcker istället, men då blev han lite orolig, han tyckte inte att det var en bra ide´! Konstigt!? Måste nog få honom att läsa boken först!
Ska rensa insidan med, det stod i boken att man kan fasta på färskpressad juice och det passar bra för jag har varit törstig i jag tror det är fyra dagar nu (min hjärna har vätskebrist så jag kan inte hålla reda på dagarna) och jag är alldeles torr i munnen!
Skulle ha gjort en grundläggande energirening också om det inte vore för att jag har mens, ("Det är bäst att inte utföra energireningen om du är gravid, har menstruation eller ett öppet sår"), typiskt! 
För att stänka heligt vatten, kalla in änglarna och rena rummen med klockor hade inte varit några som helst problem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0