Shopoholic?

-Måste kolla mitt kontoutdrag ikväll, har noll koll på hur mycket som gick åt idag, vad lätt det går att handla på kortet! Jag som hade tänkt ta ut cash så jag skulle ha perfekt koll på hur mycket jag spenderade, men icke. Glömde stanna vid minuten och sen blev det liksom inte av...
Vi har handlat som idioter!!! En heldag på kupolen UTAN barn!(skönt)
Massor av rea men typiskt nog inte på något av det vi köpte!
Vårat sovrum börjar ialla fall äntligen likna nåt.
Här kommer dagens inköp:

        

Kommentarer
Postat av: Pilla

Hej gumman!!!
Kul att läsa dina bloggar, blir lite uppdaterad då eftersom Skönt att ni fick en bra semester!! Å grattis till att du blivit moster!Har den lille fått ngt namn än? Kände på mig att de skulle bli en pojk, får Hanna nu en tös så är jag övertygad om att min teori stämmer ;) Måste höras av ngn dag! Ska ta mig i örat å ringa!
Kram kram

2007-07-25 @ 13:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0