Självmordstankar och tigerjakt

Tänkte hänga mig imorse, blev bara så trött när hela huset såg ut som ett bombnedslag och barnen skrek och slogs med varandra. Jag förstår inte hur det kan se ut som det gör hos oss på mornarna!? Det ligger halvätna mackor lite överallt eftersom ingen sitter still vid bordet och äter frukosten, det ligger leksaker, kläder, blöjor, ouppackade väskor högt och lågt och i hallen ligger ca 20 par skor huller om buller!
Så imorse höll jag på att bli galen (eller galnare), men istället för att hänga mig tyckte Fredrik att vi skulle åka till Eskilstuna och gå på zoo. Det gjorde vi. Jag som inte ens hade hunnit duscha fick fixa till mig så gott jag kunde, klockan var redan halv elva och vi ville iväg så snabbt som möjligt! Elva satt vi inpackade i bilen, matade i barnen kall korv å tänkte att nu kommer de sova på vägen dit, men det tänkte inte de! Det var bråk och skrik och flera stopp på vägen för att få dem att sluta. Tillslut hotade vi med att lämna kvar Amanda vid en busshållsplats och åka utan henne! Då blev det tyst i baksätet. Resten av vägen spelades  Mora träsk och josefin fin fin nu kastar jag ut din symaskin skin skin eller hur den nu går!? Jag borde kunna den nu efter 150 gånger på repeat!
Efter fyra timmar i djurparken och två åk på hästkarusellen var de ialla fall glada och nöjda i bilen hem, tigerjakten på repeat 10 gånger sen sussade de sött. Vårat hem är städat och jag har överlevt ännu en dag!

image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0