Jag kan glida runt i bil

Från och med idag har jag fått låna en bil som jag kommer få ha till på torsdag nästa vecka!
Så skönt att slippa glida runt med cykeln, det har verkligen varit halt!

Häromdagen när jag cyklade från jobbet höll det på att bli en riktig vurpa. Cykeln gled iväg på isen åt ena hållet, men jag lyckades stå på benen, sedan gled den iväg åt andra hållet och då trodde jag att både jag och cykeln skulle hamna i diket, men det gjorde vi inte. Cykeln ramlade men inte jag.
Strax efter kom E körandes, stannade, hjälpte till att lyfta in cykeln i skuffen och skjutsade mig resten av vägen. Mycket snällt!

Saker jag borde köpt men inte prioriterat:

* Cykelhjälm
* Dubbdäck
* Lyse
* En bil!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0