Nya tag! - En annan dag.

Bylsar på mig lager av kläder. Har tagit bilen till jobbet de senaste dagarna när inte Fredrik behövt den, men idag tänker jag gå till jobbet!

Orkar inte packa iordning ryggsäcken så jag tar matlådan och lägger den i en plastpåse i handväskan.
En släng i spegeln och så ut i kylan.

Får upp farten lite, men det känns som att en ryggsäck hade varit mer praktisk, då jag hade kunnat veva upp farten med båda armarna, istället för som nu byta grepp hela tiden eftersom väskan känns ganska tung!

Känner mig dessutom ganska fånig, ni kan ju tänka er: Röd skidjacka, svarta termobyxor, mössa och vantar, rejäla vinterkängor, reflexväst och min nya gråa väska i skinnimitation.

Efter tjugo minuter börjar jag svettas eftersom jag klätt mig alldeles för varmt, tycker fortfarande jag känner av förkylningen och nu börjar det flimra för ögonen också, så där som när man är på väg att svimma!
(- Eller nä, nehej, det var bara gatlyset som flimrade, puh!)

Strax efter kommer E och jag får skjuts resten av vägen.

Hade bestämt mig för att träna idag, men efter snöskottning och matlagning blev jag så frusen att jag var tvungen att krypa ner under en filt i soffan, och då blev det plötsligt så varmt och skönt, och jag blev istället lite slö.
Men på torsdag då är det nya tag som gäller! DÅ ska jag träna!!!

image187


Kommentarer
Postat av: Milla

Brrr bilden såg kall ut ....vill ha sommar =)

2007-11-14 @ 10:23:17
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0