En fiskbensfläta

Var till frissan i fredags och toppade mitt hår som inte blivit klippt sedan den gången Fredrik gjorde ett försök att klippa lite, och den gången kan ju knappast räknas! 

 - Jaha!? Var det längesedan du klippte dig senast?

 - Eh..Ja, ett år sedan. (Rodna)

 - Hur mycket vill du att jag ska ta av?

 - Så mycket som behövs, säger jag, samtidigt som jag hoppas på så lite som möjligt!

Ska ju spara ut mitt hår nu igen har jag tänkt!

Hon börjar klippa, två cm kapas på längden. Inte mycket alls.
Jag får höra att jag har oförskämt bra kvalite´på håret, mycket pga att jag nästan aldrig stylar det.
Tvättar och låter det självtorka, och på sin höjd sprayar jag lite av ungarnas balsam i håret.
(- När ska man ha tid med något annat!?)

Vi pratar om hårfärg och frisyrer. Det är tydligen inne med fiskbensflätor så idag har jag övat på Manda och syrran. Provade på mig själv också men det var svårt, blev så jäkla trött i armarna. Jag ska göra ett nytt försök imorgon.

image99

 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kan du inte skriva hur man gör också? För jag har försökt att hitta hur man gör men jag hittar typ ingenstans!

2008-04-18 @ 18:45:45
URL: http://hannahinabox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0