Ett sms

Ställer cykeln utanför jobbet och tar upp mobilen för att kolla vad klockan är men istället får jag se att jag har ett oläst sms från igår skickat av någon jag känner.

Det står:

"Ring mig sen! Har hört en massa rykten om dig!"

(- Va f-n nu då!? Vad kan det vara för rykten!?)

Min hjärna börjar spåna (rykten är ju sällan sanna):

* Jag har varit otrogen?
* Jag har varit otrogen och ska ha barn med någon annan?
* Fredrik och jag ska ha barn igen?
* Jag lider av en ätstörning?
* Jag käkar anabola?
* Någon har misstolkat någonting på min blogg?

Klockan är bara sju så inte kan jag ringa personen och fråga heller!!!
Skickar ett sms tillbaka om att hon ska höra av sig så fort hon vaknat!

En timme senare får jag svar. Hon skriver att jag ska läsa första sms:et igen och scrolla ned.

Jag läser:

"Paranoida jävel! Skicka vidare och se vilka som är så dumma att de inte läser hela sms:et!"

Haha, det var alltså ett SKÄMT och f-n jag gick på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0