Heeeeeelg!!!

Härliga 16 grader inne! Burr!
Här ska eldas, sedan ska här bakas, för imorgon blir det kalas!
Ananaspaj, glass, fruktsallad (för den som vill vara nyttig), lite bullar och kakor får det bli. 
Köpta!
För nej, jag är ingen bakande bullmamma, så när jag tänker efter är det egentligen bara pajen som behöver göras idag. Och ja, den ska jag göra iallafall.

Måste erkänna att jag längtar lite till imorgon, det är ju faktiskt himla kul med presenter, sen att man blir ett år äldre kan man ju förtränga!


  fruktsallad.jpg


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att något medger att det är roligt med presenter!

2007-10-26 @ 17:49:08
Postat av: Anonym

Om jag inte bloggar imorgon så måste jag ju säga GRATTIS nu ju! Ärligt talat vet jag inte hur mycket du fyller... men jag vet att du är yngre än mig (så klaga inte) ha ha ha... Hoppas du får massor av fina presenter och har en riktigt bra dag! Fars dag är den 11 nov. (tror jag) Iaf den andra helgen i november... Kramar

2007-10-26 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0