Vem bryr sig om trist väder en sådan här dag!?

Ibland är det rätt bra att bo ihop med en datanörd. Som tex när han INTE sitter vid datorn! (och ibland när man vill vara ifred och han sitter där).
Blev väckt av honom och tjejerna som kom och lyste med sina ficklampor rakt i ansiktet på mig, och bar en bricka med frukost som jag fick på sängen.
När ljusfläckarna på näthinnan suddats ut såg jag att de hade ett paket med sig också!
Amanda fick hjälpa mig att öppna medans jag försvarade mina mackor mot små fingrar som envist försökte smaka på mjukosten.
- Ett dataprogram! Weehoo, precis vad jag önskat mig! - Allvarligt!

Nu kan jag fixa och trixa med foton och bilder och förhoppningsvis kommer det synas på bloggen!

Adobe Photoshop Elements 5.0パッケージ










Förresten... Betyder det, att jag också håller på att förvandlas till en datanörd!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis tjejjen önskar en av de 66!

2007-10-27 @ 11:21:18
Postat av: pernilla fagerhill

GRATTIS! hoppas du får en skön mysig och lugn födelsedag m mycket saker som du önskat dig!kram pernilla

2007-10-27 @ 14:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0