Är det morfar som sitter i kassan?

Vi är nästan klara och på väg mot kassorna med en överfull vagn, veckohandlingen är gjord! 
Manda är med och hjälper mig.
Vi kommer till godishyllorna när hon plötsligt blir bajsnödig!

(- Nej inte nu! Skit också.)

Går och frågar om vi får låna en toalett och det går självklart bra.

- Du vet väl var den är!?
- Eh, ja vi har lånat den förut.


Ställer oss i kassan och börjar lägga upp varorna på bandet.

- Är det där morfar? Frågar Manda och pekar.

Jag kikar ut genom rutan, men ser inte vem hon pekar på.

- Vem menar du?
- Han! säger hon och pekar igen, nu på J som sitter i kassan och är typ åtta år äldre än mig.
- Nej det är inte morfar, viskar jag och försöker få henne att prata lite tystare, medans jag snabbt betalar och hoppas att han inte hörde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0