En vegetarisk mamma

Hela familjen sitter vid matbordet.
Jag har lagat äkta potatismos, sås och köttbullar men med quornfärs istället för köttfärs.
Det blev riktigt gott och tjejerna märker ingen skillnad. Fredrik tycker dock att det är godare med riktiga kött-köttbullar.

Fredrik: - Du kan inte övertala mig till att bli vegetarian!

Jag: - Det har jag inte tänkt heller, men jag kan väl få bli det om jag vill!?

Manda: - Då blir du inte mamma längre om du blir vegetarisk!

(Ojdå! Inte visste jag att man var tvungen att välja!)

Kommentarer
Postat av: Milla

Varför bli vegetarian ?????
Du kommer ju tyna bort =)

2007-09-23 @ 16:57:06
URL: http://lillamillas.blogg.se
Postat av: Anonym

Hm skönt att det är fler som kommit till insikt

2007-09-24 @ 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0