Glömskan slår till igen

Jag som sa idag att jag tycker omega-3 kapslarna hjälper (tog den sista idag), jag har haft riktigt bra koll på saker och ting tycker jag själv.

Hade en enda sak att komma ihåg efter träningen idag och det var att handla en färdig matlåda till imorgon innan jag åkte hem, eftersom middagen gick åt som smör och det blev inget över till min stackars låda.

- Jaha, men kom jag ihåg det då!?

Neej! Jag sätter mig i bilen och skyndar hem för att titta på idol utan en tanke på den där jäkla matlådan och när jag kommer på vad jag glömt är allting stängt!.

- Skit också!!

Nu är frågan: - Kommer ännu ett paket omega-3 hjälpa? Och kommer Fredrik istället komma ihåg att köpa en matlåda åt mig imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0