Hälsocheck

Har varit på hälsokontroll idag. Kollat blodtryck, blodvärde, socker och kolesterol.
Allt var tip top, ändå känner jag mig inte på topp. Hade ont i halsen redan när jag vaknade imorse, inte gick det över under dagen heller som det brukar kunna göra, och nu gör det ont varje gång jag sväljer!
Svag huvudvärk å så känner jag mig lite frusen.
- Blä, VILL INTE bli sjuk!
Ska bädda ner mig i soffan och kolla på en dokumentär om 500-kilosmannen. (Undrar hur hans värden skulle se ut om han gjorde en hälsokontroll!!?)
Nästa vecka kör ju träningen igång på allvar, då måste jag vara frisk och laddad!

Mitt fredagsgodis

image56 

Kommentarer
Postat av: Karin

Krya på dig!

2007-09-07 @ 19:33:56
Postat av: Fia

Citroner och whiskey är det ända som gäller..
Krya på dig!!

2007-09-07 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0