Höstfint

- Hmn, jag som tänkt jag skulle göra lite höstfint i fönstren nu till Kopparbergsmarken.
Kom idag på att när jag bytte gardiner sist så slängde jag de som suttit uppe!
De var ju så himla solblekta och fula. Nu måste jag alltså köpa nya innan jag kan göra fint!

(- Undrar om man kan hitta något på marken!?)

Dessutom har jag knappt några lampor i fönstren kvar, eftersom mina kära barn har rivit ned tre stycken så att skärmarna gått i tusen bitar!
Så lampor måste jag också köpa.
Men inte på marken, tror inte det kommer finnas några i min smak. 
Fast månaderna går ju så jäkla snabbt nu så snart är det väl dags för ljusstakar och julgardiner!

 

Kommentarer
Postat av: milla

TIPS :har du strimbergslampor i fönsterna kan du gå in på pyssel och prylar och beställa nya lampkupor. ta med lampan så mäter dom vilken strl som ska beställas !

2007-09-26 @ 07:58:16
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0