Trött

Vaknar illamående och med huvudvärk när klockan ringer 05:00.
Jag går upp, letar efter alvedon men de är slut. Väntar till klockan sex innan jag ringer grannen och frågar efter tabletter sedan skickar jag över Meya för att hämta.
Jag hade tänkt börja klockan sex på jobbet men ringer och säger att jag försöker komma till klockan sju istället., cyklar jag nu kräks jag.

Illamåendet går över och jag känner mig bättre, huvudvärken har släppt av lite så jag cyklar och kommer fram till jobbet kvart i sju. Har tänkt kompa en timme på eftermiddagen för Amanda har avslutning på gympan, jag vill inte bli sjuk och missa det.
Jag jobbar på en halvtimme. Jobbet jag gör kräver precision men jag tycker inte jag ser så bra som jag brukar, delar av synfältet börjar falla bort och det flimrar i högra ögonvrån.

Chefen blir lite orolig och föreslår att jag ska lägga mig i vilrummet en stund, men när jag lägger mig blir huvudvärken intensivare och jag blir illamående igen.

Ringer efter Fredrik som får hämta mig, jag klarar inte att cykla hem.

Hemma kräks jag två gånger sedan tar jag en starkare tablett. Klockan är ungefär åtta när jag lägger mig och drar täcket över huvudet sedan går jag inte upp förrän halv tre på eftermiddagen. Då har migränen gett sig.

Jag var kanske den tröttaste mamman där, men jag kom iallafall iväg på Mandas gympaavslutning.

Headache,Head In Hands,Female,Young Adult,Women,Red,Coat,Lying Down,Sleeping,Depression,Adversity,Tired,Sadness,Guilt,Despair,Distraught,Problems,Grief,Fainting,Illness,infirmity,Pain,Trial


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0