Utan stödhjul

[Blogg.se har bytt server eller nåt så jag har inte kunnat blogga på flera dagar...]


Idag när vi kommer från dagis stannar vi ute, det är så himla skönt väder!
Tar ut cyklarna ifrån garaget.
Manda vill prova att cykla utan stödhjul på stora cykeln, jag springer efter och håller i pakethållaren för att hjälpa henne med balansen.
Efter ett tag blir det ganska jobbigt att springa krökt, både för ben och rygg, dessutom blir det väldigt varmt och svettigt!
Jag skruvar bort stödhjulen på lilla cykeln, när hon cyklar på den når hon ner till marken och känner sig modigare. Hon vill att jag ska släppa taget om pakethållaren, det gör jag och hon fortsätter på egen hand!

image446



Stora, duktiga tjejen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

waoow...Vad duktig hon är!!

2008-04-02 @ 10:09:59
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0