Övernattningsförsök 2

Mandas kompis ringer och frågar om de ska leka. De bestämmer att de ska leka hemma hos oss och att kompisen ska sova över. Vi har gjort övernattningsförsök förut men det har slutat med att kompisen åkt hem vid sju tiden.

Vi äter middag och fredagsmyser med godis. Alla är förvånansvärt sams. De får vara vakna hur länge de vill och de håller ut till kvart i nio.
Vi borstar tänderna, drar på pyjamas och läser saga. Det ser ut som att övernattningsförsök 2 kommer att lyckas.

Jag säger godnatt

Kompisen säger: - Jag vill ringa till mamma, jag kan inte sova på den här kudden, den är ful!

Så vi ringer och halv tio åker kompisen hem.



Att jag inte tänkte på det när jag bäddade :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahahah!!!

2008-08-09 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0