Wooooammmm....

...woooam  ...woooam  ...woooam... låter min dator när jag startar den. 

Den kan närsomhelst stänga av ellrer eller starta om av sig självt och att dömma av detta inlägg kan den inte stava längre - eller är det jag!?

Hur som helst vågar jag inte ha några foton i datorn om den plötsligt ger upp fullständigt, därför blir det inga bilder från Amandas rum förrän Fredrik, som han lovade idag får fingrarna urt ur, och installerar min nya bättre begagnade.
 
Det är lite lustigt det där med prioriteringar för hade det varit hans dator hade den nya varit på plats två minuter plus vad det tar att installera om allting efter att den gamla pajjat.
Men eftersom jag inte kan, vill eller bryr mig om att göra det själv, så får jag tålmodigt vänta.

Lite kunskap har jag dock.
Jag vet att min blivande är svart med ett nytt svart tangentbord och en svart mus.
Jag vet att min gamla skärm är sunkigt gråvit precis som mina högtalare.
Jag vet att det inte matchar!

Men men, ska försöka få Fredrik att fixa hem en passande skärm, hans jobb är ju trots allt datorer.



Tack för att ni saknat mig...eller mina inlägg!? Eller både ock! :)

Kommentarer
Postat av: Indra

Ja jag har saknat dina inlägg. Jasså Fredrik jobbar där. Vi tänkte köpa en dator till barnen därifrån. Det verkar bra, och nu vet man ju att det är någon man kan lita på som jobbar där också. Kramilikram

2008-08-04 @ 21:00:28
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Fia

Har saknat både dig och dina inlägg.

Och du blev såå snygg i håret, frisören var mycket nöjd sa hon!

Kram

2008-08-04 @ 23:13:33
Postat av: Anna

Å du är tillbaka klappar händerna

Å nu vill vi ha frisyrbild också, när Fia skriver sådär =)

Kram

2008-08-05 @ 09:34:20
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0