Äskar dig mamma

Emilia har feber idag med, närmare fyrtio grader, så vi ligger mest i soffan och tittar på tv och halvsover.
Hon vill ha sällskap hela tiden, reser jag mig vill hon bli buren.

Men det är mysigt, jag har inga måsten idag.
I tvättstugan hänger fullt med tvätt som ska torka innan jag kan tvätta mer. Golvet dammsög och torkade jag igår.

Vet ju själv hur ynklig man känner sig när man är sjuk, sällskap är bästa medicinen, dessutom visar hon att hon uppskattar det.

- Äskar dig mamma! säger hon och trycker sitt ansikte mot mitt.

image390
                                                                                                  Det värmer verkligen!

Kommentarer
Postat av: sandra

lilla gumman, hoppas att hon blir bättre snart!

2008-02-06 @ 21:03:14
URL: http://sandraskrypin.blogg.se
Postat av: Fia

Gullunge.
Hoppas hon blir bättre snart!

2008-02-07 @ 08:45:42
Postat av: Henke

Ja vissa har då snälla barn som får sådana kommentarer , det får inte jag !!!
Men det är sådana här stunder som gör att man undrara vad som gjorde livet värt att leva innan man skaffade barn !!
Se till att den där ungrackarna bli frisk så dukan komma hit och jobba här är tomt som i kyrkan !
/henke

2008-02-07 @ 09:23:27
URL: http://www.henrikogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0