Jag älskar att fynda!

Jag vet inte om jag sagt det, men jag älskar att gå runt och skrota i antikaffärer.
Man kan göra så många fynd.
Och då menar jag inte billiga saker som sedan visar sig vara värda flera tusen, utan saker som man fastnar för direkt. 
Saker som man ser möjligheter i att göra om genom att måla eller luta av. Saker som man kan använda till något annat än vad saken egentligen är till för, udda eller ovanliga prylar och möbler.

Jag fyndade flera saker idag, bla en stor och fin linneduk för 20 spänn! Jag är egentligen inte så mycket för dukar, utan jag har använt den till att klä om en stol.

Ni ska få en tjuvtitt (Stolen som också är ett fynd, ska målas en gång till innan ni kan få se slutresultatet).

Stolen var klädd med tre lager tyg.

                  image412 Översta tyget
        image413 Tyg 2
          image415 Orginal
image416 
Mitt tyg (Linneduken jag fyndade)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du göra ett till fynd? Mitt bord som jag köpte idag är till salu..Jag vet inte vart jag ska ställa det :(

2008-02-16 @ 21:32:10
URL: http://sandraskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0