Jag har vunnit

två stycken träningsbiljetter genom aerobicklubben, wiiie! :)

Det betyder att jag måste skärpa till mig och gå dit nästa vecka för att hämta ut dem!
Denna vecka har jag kännt mig slö, jag har t.o.m hoppat över lunchpromenaderna på jobbet.

Hur som helst har jag lovat en arbetskamrat att hänga med och springa Vårruset i Örebro i Maj, vilket innebär att jag måste plocka fram löparskorna snarast.
Men blir det bara ljusare, varmare och vårigare ska jag väl bli piggare och få tillbaka träningssuget!



Någon mer som vill/tänker springa Vårruset?

Kommentarer
Postat av: Pilla

Din lilla tänings narkoman!!!! Men du är duktig, blir så avundsjuk på dig! Ska ni göra ngt till påsk? Tänkte ev annars ha knytis då, vi blir nog (hoppas jag ;) hos Angelica, men vi hör av oss mer om de sen, men säg gärna till om ni är intresserade!!!
Kram kram

2008-02-28 @ 13:24:14
Postat av: Hanna

JAg har i ett svagt ögonblick gått med på det på jobbet, men springa... DET tänker jag INTE!! :-)

2008-02-29 @ 06:49:27
URL: http://agentumstella.blogg.se
Postat av: pernilla

japp det ska bli skoj nu lär vi träna!!!!!!!!!!! kram pernilla

2008-03-05 @ 06:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0