Något för Guinness?

Imorse slog hela familjen sömnrekord!

Emilia och Amanda kommer upptassandes klockan halv åtta, (de brukar vanligtvis vakna runt halv sex).
Fredrik går upp med dem för att hinna till dagis och jobbet i tid.

Jag snosar vidare.
Klockan nio vaknar jag och slänger en blick på klockan. Sover Meya än!? Hon hade 39 grader inatt, fick jag inte i henne alvedonsuppen!?

Jag får för mig att hon kanske dött av febern!

Hoppar ur sängen, springer ner och kikar in i tjejernas sovrum, då ser jag ett yrvaket huvud kika fram bland täcken och kuddar. Jodå hon lever, hon är bara vääldigt trött, så det tar ytterligare en halvtimme innan hon kommer upp med håret på ända!

gullunge!

Kommentarer
Postat av: Milla

Skönt med lite sovmorgon...passa på och njut!

2008-02-12 @ 15:44:59
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0