Nattgästen

Det händer fortfarande då och då att någon av tjejerna kommer upp för trappen mitt i natten och kryper ner i våran säng.
Inatt är det Meya som kommer tassandes och trycker ner sig mellan Fredrik och mig.

Det skulle vara mysigt, om hon inte vevade på som om hon gick en proffsmatch i kickboxning, det är nämligen både slag och sparkar som träffar mig i ryggen.

Dessutom är hon varm som en kamin och jag flyttar längre och längre ut mot sängkanten för att kunna sova, men hon flyttar efter och ligger klistrad längs min ryggrad.

På något vis lyckas jag ialla fall somna - en stund! I nästa vaknar jag med ett ryck av att Meya försöker kila in stortån mellan mina skinkor!

Mycket obehagligt!

Kommentarer
Postat av: Henke

ha ha , jag känner igen det där emd sparkar men några stortår har jag inte drabbats av ännu !!

2008-02-08 @ 12:07:24
URL: http://www.henrikogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0