Virrpannan är i farten

De ringer från dagis, Emilia har feber.

Jag packar ihop på jobbet, sätter mig i bilen och kör ut från parkeringen. Utan att tänka svänger jag höger istället för vänster som hade varit närmaste vägen.
Äh skit samma, jag åker åt det här hållet, tänker inte krångla och vända bland snöhögarna!

Har ju nära hem så efter fem minuter svänger jag in på våran gata.
Men skit! Tjejerna!

Vänder och åker till dagis, de är påklädda och klara när jag kommer, så det är bara att stuva in dem i bilen. Jag brukar få låna den lilla svarta golfen då och då och som tur var hade jag den idag.

När vi sedan kliver ur hemma hittar jag mina jobbnycklar liggandes i dörrfacket på golfen, mina nycklar som varit försvunna i flera veckor!
Eller iallafall sedan jag sist lånade bilen.
Tur! Då kan jag lämna tillbaka lånenycklarna som jag fått låna av en arbetskamrat som i sin tur lånat dem av företaget eftersom hon tappat bort sina som hon nu hittat!

Hängde ni med!?

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en riktigt bra tisdagskväll! ♥

2008-02-05 @ 17:15:01
URL: http://klintens.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

usch.. hoppas hon krya på sig

2008-02-05 @ 17:15:48
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Fia

Ja du är inte den enda som är snurrig, du känner ju mig. Tomt utan dig på jobbet igen!!
Kram

2008-02-06 @ 11:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0