Nästa vecka

startar terminsträningen, jihu!

Jag hade tänkt träna två gånger i veckan åtminstone, men när jag kikar på schemat visar det sig att de två passen jag vill gå på, är placerade efter varandra samma dag! - Alltså måste jag välja ett, om jag inte ska köra båda passen i ett svep, dvs två timmars träning i sträck!
Det ena ger styrka, det andra kondition, det första ger resultat, det andra är roligt ...
Önskar de kunde ha lagt dem på olika dagar.

- Tänk på oss som har beslutsångest!

Action,Adult,Aerobics,Clothing,Beautiful,Ball,Black,Blond Hair,Blue,Animal Body,Body,Sit-ups,Equipment,Exercising,Fashion,Healthy Lifestyle,Muscular Build,People,Touching,Ponytail,Routine,Shape,Slim,Sports Clothing,Strength,Caucasian,Women,Young Adult


Kommentarer
Postat av: sandra

jag funderar på att börja på styrke-passet...så då kan vi ta sällskap om du väljer det :)

2008-01-11 @ 19:41:05
URL: http://sandraskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0