Sockerblues

Ibland blir jag så fruktansvärt trött när jag har ätit sötsaker, som igår tex när vi var på kalas och bullDoris hade bakat fyra sorters godsaker och tårta och jag var tvungen att ta av alla sorter, något annat hade ju varit oartigt, då ville jag bara lägga mig på soffan efteråt.

Jag får inte ens ett sockerrus innan tröttheten kommer.

Och i förrgår när jag köpt lördagsgodis till ungarna och jag inte alls åt mycket eftersom ungarna roffade åt sig det mesta, då somnade jag på soffan.

Jag låg iochförsig redan på soffan och tittade på Pingu som jag sett ca 99345 gånger varav fyra gånger på raken den kvällen, om det kan ha haft något med saken att göra!?

Sedan om jag råkat somna på dagen är jag självklart otroligt pigg på kvällen och eftersom jag inte kommer i säng i tid är jag sjukt trött på morgonen därefter. Jag har kommit i ofas med min familj och när de äter lunch käkar jag frukost och snart är semestern slut, sista veckan nu och jag måste sluta äta godis, fika, komma iform, och vända rätt på dygnet igen! 


Pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0