Jag kan inte...

Mina trasiga naglar som alltid skivar sig har nu förvandlats till långa starka naglar och jag har blivit halvt handikappad.

Jag kan inte lösa upp hårt knutna bikinidelar i en provhytt.

Jag kan inte öppna tuggummipåsar.

Jag kan inte gå i två vänsterskor... det kunde jag i och för sig inte innan nagelförlängningen heller...men den som shoppat röda sandaler i strl 38 på Stadium innan mig kunde tydligen gå i två högerskor! De två sista dessutom!! Grrr




                                                                          9 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: allicen

SNYGGT! jag är så grymt avundsjuk! förstår att det är ovant, även fast jag är van med långa naglar fick jag en hel del problem och då va mina kortare än dina hihi!!

Vissa saker lär du dig... andra saker kommer din omgivning vänja sig med att få göra åt dig =)

2008-06-20 @ 13:54:59
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0