Skoshopping

Vi ordnar barnvakt en halvtimme för att kunna åka fram till skoaffären här i byn.

Sist jag var där och tjejerna var med så var de halvvägs upp i skyltfönstret innan jag fick stopp på dem, denna gång vill jag kunna kolla runt i lugn och ro, eller ja, lite stressad blir man ju, hur ska man hinna välja skor på en halvtimme!?

Fredrik hittar inga till sig. Jag hittar minst tre par till mig men bestämmer mig för ett par vita ballerinaskor. Det är 25% rabatt.

Fredrik: - Du tycker verkligen att du tjänar pengar på att köpa ett par skor!?

Acka: - Jaa 150kr!

Fredrik: - Så du har mer i plånboken nu än när vi åkte!?

Acka: - Nej, jag betalade med kort.




Vissa förstår sig inte på ekonomisk shopping;)

Kommentarer
Postat av: Indra

Du är som mig periodare med andra ord. Fina skor!

Män kan inte shoppa de vet inte hur man sparar pengar...tur att vi kvinnor vet det...

2008-06-26 @ 23:20:13
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

fnissar

2008-06-27 @ 10:46:28
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0