Musaxel

Ja ni läste rätt, jag har ställt diagnosen själv men är rätt säker på att det är det jag har.

Det känns som om jag har en nerv i kläm i höger axel och när jag masserar värker det ner mot armbågen. Måste ju vara musaxel, inte kan det vara musarm då!? ;)

Det är förklaringen till varför det ej blivit några inlägg gjorda de senaste dagarna. Jag har tagit en datapaus och det känns faktiskt bättre denna vecka.

Det går framåt i datarummet iallafall. Jag har satt upp panelskivor och Fredrik har spikat taklister (tjejerna har lärt sig en och annan ny svordom).
Vi har grundmålat panelen, nu fattas bröstlist och ännu ett lager färg.
Jag hoppas på en tur till IKEA på fredag, så att rummet kan bli klart i helgen!

image425  image426



Sedan är det bara hela övervåningen kvar...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fint det blir!

2008-03-06 @ 09:30:05
URL: http://sandraskrypin.blogg.se
Postat av: Fia

Det kommer bli så snyggt! Kul med ikea resa, jag vill också handla. Kanske att inspirationen till ett vardagsrum kommer snart..
Beträffande musaxeln så är jag övertygad om att det är rätt diagnos, jag har ju själv sett din mus teknik. Hi hi hi!
Kram

2008-03-06 @ 19:44:01
Postat av: Mia

Musaxel låter riktigt tycker jag, känt av det själv..:)

2008-03-07 @ 13:27:05
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0