En kafferuta

Idag när jag är på jobbet ringer Fredrik för att tala om för mig vad han råkat gjort där hemma. För att jag ska hinna smälta det och inte bli så arg när jag kommer hem och ser det.

Han har spillt kaffe på linnetyget jag sytt och hängt upp under skrivbordet i arbetsrummet. Och när han ska ta ned tyget råkar han bryta av en av krokarna det är upphängt i.

När jag kommer hem ser jag att han dessutom spillt kaffe på båda sidor om dörren och på väggen under skrivbordet, det har han tydligen inte sett själv.

Innan han kommer hem från jobbet idag ska jag tejpa upp en kafferuta på golvet precis bredvid diskbänken där kaffebryggaren står. Där ska han få stå och dricka sitt satans kaffe!!!


Och gör han inte det, så slänger jag ut den satans kaffebryggaren -
eller Fredrik, jag får se.

Kommentarer
Postat av: Indra

Klantiga karlar. Jag behöver väl inte skriva vem jag tycker du ska slänga ut *smile*

2008-05-09 @ 17:04:06
URL: http://www.gobisen.blogg.se
Postat av: pernilla

ha ha ja karlar va mer kan man säga o inte ser dom fläckarna heller! kram pernilla

2008-05-09 @ 22:15:50
Postat av: Anna

Ha ha ha... gud vad jag känner igen mej! ^^)

2008-05-10 @ 09:14:25
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: fia

Satans kaffe drickare!
Problemet är ju inte nytt heller... att de aldrig kan lära sig

2008-05-10 @ 17:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0