Mordvandring och mat

Som avslut inför semestrar och som en liten kickoff för oss som nu jobbar på B-H blir personal med respektive bjudna på mordvandring och mat i Nora.

Vi började på torget och gick sedan runt i Maria Langs fotspår. Jag vet inte om jag prickade dem precis, E och jag smuttade nämligen lite vin innan, men rakt tyckte jag vi gick iallafall.

Man skulle välja bekväma skor så jag fick äntligen användning av mina röda. Idag har jag en liten blåsa på varje stortå men ska man vara fin får man lida pin eller hur!? 
Förresten led jag inte igår, men det kan jag nog tacka alkoholen för.

Jättegod mat serverades på Maria Langs krog och vi satt utomhus på innergården hela kvällen. Nora är verkligen en vacker stad.
Men jag vet inte om statyn på Maria Lang bidrar till att försköna stället!?

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst var det trevligt! Synd att vi inte var kvar lite längre.. fortsättning följer nästa helg!!

2008-06-01 @ 08:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0