Soligt väder

Jag har rakat av mig vinterpälsen, lackat tånaglarna och visat mina vinterbleka ben i kjol.
Fick en kommentar från någon som tyckte de var bruna, men ljuset måste ha lurats för de är vita VITA!

Solen har värmt och Fredrik och jag har mest suttit i lä och lapat sol medans tjejerna har lekt.
Det har varit perfekt väder för potträning. Lite och lätta kläder.

Emilia har varit mycket stolt! Två gånger på pottan och en liten olycka utomhus men det bryr vi oss inte om.
Däremot blir det applåder i badrummet som gör att hela hennes ansikte lyser av belåtenhet och förtjusning!
Hon har nöjt lagt i sina nya trosor i garderoben och sover nu utan blöja.
Vi håller tummarna för att vi slipper gå upp och bädda rent inatt och för att Meya också snart vill testa.

image464

Kommentarer
Postat av: sandra

Va?! Har inte ni varit inne och tapetserat Amandas rum? ;)

2008-05-05 @ 08:52:18
URL: http://www.jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Fia

Jag är säker på att dina ben är betydligt snyggare än mina. Vita, onda och jätte svullna är dem=( Längtar tills de intar sin gamla skepnad, då är de bara vita.
Kram

2008-05-05 @ 16:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0