Det finns inga fula människor...

Vi åker till Lådan för att handla.
Emilia går lite före, och i en av gångarna som vi är på väg att passera får hon syn på en tant som står och tittar i hyllorna.

- Mamma, säger hon och pekar, titta vilken ful tant!

Hon fortsätter stå med armen rakt ut tills jag kommer fram och ser att tanten befinner sig ca en meter ifrån Emilia, och absolut inte kunnat missa Emilias ärliga kommentar.
Jag vill sjunka genom golvet och väser till Emilia att så säger man inte och man får INTE peka på folk! Sedan föser jag henne därifrån.

- Men hon var ful!
- Ssssssch!


Jag kan hålla med om att hon kunde ha ansträngt sig lite, vaxat bort mustaschen kanske...?


Men det är det som är så bra med Lådan man kan se ut hur som helst när man går in där.

Murderer,Women,Obsolete,Senior Adult,Old,Aging Process,Theatrical Performance,Spooky,Horror,Fine Art Portrait,Portrait,Serious,Ugliness,Old-fashioned,Female,Wrinkled,Real People,Characters,Stage Makeup,Witch,Grandmother,Human Age,Suspicion,Fear,Cruel,Awe,Deformed,Terrified,Mature Adult,perverse,perversity,Decline,Hopelessness,Sullen,Anger,Halloween,Threats,Mystery,penumbra,Monster,Focus on Shadow,Shadow

...bara lata.


Kommentarer
Postat av: allicen

Tur att man inte varit där idag.. då var det iaf inte mig hon menade den här gången =)

2009-01-18 @ 22:01:39
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: indra

Haha...I miss Lådan....

2009-01-21 @ 22:04:36
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: CissiLalia

hihi jaa när de e utflykts dags å jag har på mej massa mys/utekläder å osminkad å dan då går vi in på lådan å handlar hehe dom måste väl tro man ser ut så förjämnan vid de här laget:/ hehe jaja de e som de e

2009-01-24 @ 23:33:47
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0