Jullov

Eller lov och lov, två dagar har jag jobbat och resten borde jag ha pluggat vilket jag inte alls har gjort. Tjejerna har varit här så det har varit full fart på dagarna. Vi har åkt skridskor och lusten till att plugga har inte infunnit sig.
Det blir skärpning och mycket att ta igen från och med måndag.

Jag har köpt en ny klänning till nyår som jag inte känner mig helt bekväm i och som jag troligvis inte kommer använda. Den blir nog hängandes i garderoben tillsammans med pälsjackan som jag inte heller har använt. Det är dans till Nova i Arbogaparken på nyår som gäller så jag kommer ändå vara genomsvettig när kvällen är slut och då är det nog skönast med några gamla trasor ur garderoben.



Hur ska ni fira nyår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0