Kär

Fördriver tid på stan igen och råkar gå in på Sisters igen, men idag är pälsjackan borta!

Känner en lättnad över att inte behöva köpa den och samtidigt lite panik över att inte kunna köpa den. Så för säkerhetsskull frågar jag vart den tagit vägen?
 
En av expediterna håller på att möblera om så hon har hängt den bakom på lagret, men hämtar den så snällt åt mig.

Jag provar den igen, två gånger framför två olika speglar och typ alla expediter i affären säger att jag är jättefin i den så jag kan bara inte hänga tillbaka den.


                                                                    Den följer med mig hem (på tåget) inatt.

Kommentarer
Postat av: sandra

Du gjorde rätt som köpte jackan, det är du värd ♥

2010-11-12 @ 22:17:22
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0