Igår

Åker ut till jobbet för att bjuda på en fin och god chokladtårta köpt på Fagers. Där blir jag uppvaktad med sång, en blomma som jag tror heter hjärtan på tråd eller nåt sånt i en fin kruka som passar min stil i hemmet och dessutom 800kr.


Chefen: - Vad ska du köpa för pengarna?

Emma:  - Hon ska sitta med päls och blingbling och bjuda på drinkar hela
              fredagskvällen i Ludvika folketshus!


Senare pratar Emma och jag om vad jag ska bjuda på för mat på fredag när jag ska ha min 30års fest.


Jag:     - Jag tänkte göra en paj som jag aldrig gjort förut och aldrig ätit. 
             Det kanske är dumt att göra något oprövat när man ska ha gäster?

Emma: - Nejdå, det är väl skillnad om man ska göra något avancerat, typ nått med kött.

Jag:     - Ja, jag tänker ju inte ställa mig och flambera.


Ni kan ju tänka er... att jag sitter med uppbränd päls, blingbling och bjuder på drinkar hela fredagskvällen i Ludvika folketshus ;)




                            Jag skulle faktiskt väldigt gärna vilja ha en päls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0