Tänkte jag skulle börja....

Jag har kännt ett sug två sug på senaste tiden...

Chokladsuget som gör att jag i brist på annan choklad måste vispa chokladpudding, hälla upp i 4koppar, ställa in i kylskåpet, inte orka vänta 15min utan innan den stelnat äta i smyg för att tjejerna inte ska se mig och också vilja ha varsin kopp.
Jag har under eftermiddagen klämt i mig alla fyra kopparna själv, varav en med pärlsocker på.

Bloggsuget har också kommit tillbaka lite smått.


                                                                                                                      ....blogga! 



                                                                                                                                               


Kommentarer
Postat av: Anonym

göttegris hahahahaha

2010-10-18 @ 12:53:14
Postat av: Fia

Men äntligen! Ja vag gör lite choklad pudding man måste väl få unna sig ibland.... eller lite då och då....eller när man känner för det.....typ för jämnan! Kram kram

2010-10-18 @ 17:11:45
Postat av: Pilla

Hej Gumman!!! Har saknat dig å dina inlägg,kul att du bloggar igen... Bara en vecka kvar knappt nu, sen kan du inte längre säga: Men när du är 30 är jag fortfarande 29!! Även om de var 79 och 80 som du alltid sa förr =)) Skulle vi inte kunna ha en tjej kväll någon gång å "catha" upp varandras liv lite?? stora Kramen på dig ;)

2010-10-21 @ 12:24:35
URL: http://findusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0